Friday, July 27, 2007

Helaas.. Geen grote gratis prijs voor mij!

Helaas, ik verwacht geen wonderen meer. Ik sta nu op de derde pagina, niet echt wat je fijn noemt. Gelukkig sta ik met een andere site van mij bij de afbeeldingen op de vijfde plek! Volgens mij win ik dan iets van DiverseLab, een gratis domeintje ofzo, altijd mooi meegenomen! Altijd beter dan het te moeten kopen!

Voor het geval dat jullie niet weten over welke wedstrijd ik het heb, ik heb het over de SEO contest van Sitedeals. Het gaat erom om zo hoog mogelijk te scoren in de zoekmachine Google. Degene die wint krijgt een prijs! Het is gratis om mee te doen met de contest. Sitedeals kan al dit prijzengeld weggeven omdat er sponsorlinks op de deelnemerspagina's moeten staan, wil je de prijs hebben2007. Sitedeals heeft deze plekken moeten verkopen, en veel mensen wilden deze dingen kopen. Wel leuk bedacht toch? Vooral dat het allemaal gratis is.

Dus, het is jammer, maar helaas pindakaas. Een enkele gekke optimist had kunnen denken nu nog in de gratis prijzen te vallen, maar ik denk het niet. Ik probeer op z'n minst nog iets hoger in de resultaten te komen, met dit redelijk lange stukje. Ik hoop een kans te hebben2007!

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home